Neulerintamalla superhidasta ja takkuista. Dianna-huivia olen neulonut ja purkanut vuorotellen. Mallineule ei ole ongelma, vaan se, että neulon ruutuja vääriin paikkoihin. Aiemmin esittelemääni vauvan neuleeseen ostin napit, jotka osoittautuivat liian tummiksi. Sävy oli oikea, mutta kaupan kirkkaat valkoiset valot saivat napit näyttämään paljon vaaleammilta kaupassa (mulla oli jopa lankakerä mukana, johon vertasin). Päätin sitten ottaa napit eräästä neuletakistani, joka on jo parhaat päivänsä nähnyt, mutta en ole niitä vielä ommellut. Ja puuteriroosan nutun tekeminen on edennyt sen verran, että olen diagnosoinut miksi joissakin kukkasissa on vain viisi terälehteä. Olen neulonut aloitukseen 55 silmukkaa 66 sijaan. Lauantaina kävin kolmannen kerran kysymässä pitsihuivin lankaa (Kunstgarn Hjertegarn) siitä isommasta lankakaupasta, mutta sitä ei ollut vieläkään tullut. Alkoi jo arveluttaa, että onkohan sitä tulossakaan. Taidan tilata sitä jostain nettikaupasta, muuten työ saattaa muuttua ufoksi.

Pari päivää sitten postitin ensimmäisen SNY-paketin. Lähipostissa asiamies vähän sivusilmällä katsoi lähettäjän osoitetta, mutta ei sanonut mitään. Olisikohan pitänyt lapsellisena höpsönä, jos olisin todennut osallistuvani nettivaihtoon, jossa lähetetään ja saadaan paketteja "salaisilta ystäviltä".  

Viime viikon urheilut näyttävät kovin vähäisiltä, tällä viikolla yritän tsempata. Tänään ei sada kaatamalla kuten eilen, joten harkitsen lähteväni lenkille. Tosin imuroidakin pitäisi (ja siinä muuten kuluu ihan yhtä paljon kaloreita kuin reippaassa kävelyssä, olen testannut).

**********

Urheilut

ti gymstick

su zumba